تاریخ: بهمن 13، 1394

ایشر چیست و چه میکند؟

ایشر چیست و چه میکند؟


سلام. این را می دانیم که اگر اینجا هستید و ما را می خوانید پس برایتان جالب و ارزشمند است که بدانید ایشر چرا و چطور به وجود آمد و دلیل اصلی راه اندازی ایشر چیست. بدون حاشیه باید بگوییم که ایشر یک سایت ساده یا یک فروشگاه اینترنتی نیست که گروهی در جمع دوستانه خود با یک جمله ی اینکه " توی صنعت بیمه سایت کمه، بیاید یه چیزی بزنیم" خیلی سریع با هیجانات دوران جوانی تصمیم بگیرند و بدون فکر و ایده سایت ایشر را راه اندازی کنند.

ایشر نتیجه فعالیت یک گروه حرفه ای در حوزه فناوری اطلاعات، مدیریت و بیمه است که پس از طی قریب به 2 سال مراحل مقدماتی و مطالعه بازار بیمه، اقدام به طراحی و راه اندازی این سیستم برد- برد نمود.

طی مطالعات به این جمع بندی رسیدیم که نمایندگان بیمه از خلا بازاریابی مجازی، آموزش و خلاقیت و ایده پردازی در این صنعت رنج می برند و مشتریانشان از کمبود اطلاعات در مورد بیمه هایی که خریداری می کنند. همین کمبود اطلاعات باعث شده بیمه در سبد خرید افراد جامعه وجود ندارد و یا کم است. نتیجه ی این امر هم عدم آرامش خیالشان است.

 

منظور از سیستم برد-برد ایشر، سود بردن همه ذینفعان معامله یعنی هم خریدار بیمه(بیمه گذار) و هم نمایندگی بیمه و هم معرف بیمه گذار است. معرفان خلا بازاریابی حضوری و اینترنتی نمایندگان را پر می کنند. معرفان افرادی هستند که علاوه بر فعالیت و شغل اصلی خود در این سیستم فعالیت می کنند و فقط با معرفی نمایندگی در دایره ی افرادی که می شناسند و ثبت اطلاعات بیمه نامه ای که به فروش رفته است سهم خود را از این فروش دریافت می کنند.

در کنار این روند بیمه گذار هم به دلیل خرید از نمایندگیِ عضو ایشر، با ثبت اطلاعات بیمه نامه اش در سیستم بخشی از سود فروش را دریافت خواهد نمود و این علاوه بر تمامی تخفیف هایی است که هنگام خرید بیمه نامه شامل حال وی بوده است. اگرچه بیشترین نفع بیمه گذار انتخاب بهترین خدمت به واسطه دریافت بیشترین و کاملترین راهنمایی ها از سوی مشاورین است.

 

ماموریت ایشر چیست؟

ایشر را مجموعه ای از افراد علاقمند به تکنولوژی،مدیریت و بیمه تشکیل می دهند و در تلاشند تا با افزایش آگاهی عمومی نسبت به بیمه و مزایای آن و نیز ایجاد تغییر در روند ارتباطات نمایندگان، بازاریابان و خریداران، کمک کنند تا بیمه جایگاه واقعی خود را در جامعه به دست آورد. در این سیستم هم خریدار سود می برد. هم معرف. هم نماینده و هم شرکت بیمه. این نوعی از انتفاع همه سویه است که به این تجارت شکل جدیدی می بخشد.

 

خدمات ایشر چیست؟

 

ایشر در سه حوزه اطلاع‌رسانی و تولید محتوا، شبکه‌سازی و آموزش عمومی و اختصاصی نمایندگان بیمه فعالیت می‌کند و در تلاش است تا استفاده از تکنولوژی مانند سایر صنایع بین زیر مجموعه های اصلی بیمه از جمله بیمه گذار، بازاریاب و نمایندگی دقت، سهولت، سرعت و کاهش هزینه  در خدمات را افزایش یابد.

در هر لحظه و از هر طریق در دسترس هستیم